Η Spotify δεσμεύεται πλήρως να δημιουργήσει σήμερα ένα δίκτυο podcast. Ο γίγαντας της ροής μουσικής έχει αποκτήσει τις Gimlet Media και Anchor για να ενισχύσει τα διαπιστευτήριά του podcast, καθώς η εταιρεία φαίνεται να αυξήσει το μερίδιό της στην αγορά podcast. Το Gimlet Media είναι ένα δίκτυο εκκίνησης podcast και το Anchor παρέχει στους δημιουργούς εργαλεία για τη δημιουργία, τη δημοσίευση και τη δημιουργία εσόδων από τα podcast. “Σε μόλις δύο χρόνια ντροπαλός, έχουμε γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα podcasting”, εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος της Spotify Daniel Ek. “Οι χρήστες του podcast ξοδεύουν σχεδόν το διπλάσιο χρόνο στην πλατφόρμα και ξοδεύουν ακόμα περισσότερο χρόνο να ακούσουν μουσική”.

Η Ek πιστεύει ότι το στοίχημα του Spotify σε podcasts θα οδηγήσει στο 20% του συνόλου των Spotify να ακούει να είναι μη μουσικό περιεχόμενο στο μέλλον. “Αυτό σημαίνει ότι είναι δυνατό να αναπτυχθεί πολύ πιο γρήγορα με πιο πρωτότυπο προγραμματισμό – και να διαφοροποιήσουμε το Spotify παίζοντας σε αυτό που μας κάνει μοναδικό – όλα με στόχο να γίνει η πρώτη στον κόσμο ηχητική πλατφόρμα”.

Η Spotify σχεδιάζει τώρα περισσότερες εξαγορές για podcasts το 2019 και η εταιρεία σημειώνει ότι είναι πρόθυμη να δαπανήσει περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια για να αυξήσει την επιχειρηματική δραστηριότητα podcast αυτή τη χρονιά. Η Recode αναφέρει ότι η Spotify κατέβαλε περίπου 230 εκατομμύρια δολάρια μόνο για το Gimlet. Η Spotify αποκάλυψε επίσης σήμερα ότι είχε 207 εκατομμύρια ενεργά μηνιαίους χρήστες το τελευταίο τρίμηνο, μαζί με 96 εκατομμύρια συνδρομητές. Αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο από τους 50 εκατομμύρια συνδρομητές της Apple Music που αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος Tim Cook στην πρόσφατη κλήση των κερδών της Apple.

Είναι ένας τολμηρός στόχος και η Spotify έχει ήδη κατακτήσει τεράστιες συμφωνίες για να φέρει πρωτότυπες εμφανίσεις στην υπηρεσία της. Τα 3 κορίτσια της Amy Schumer, 1 Keith εμφανίστηκαν στο Spotify και η υπηρεσία έχει επίσης αποκτήσει αποκλειστικά δικαιώματα streaming για την τρέχουσα εποχή του Crimetown. Η εξαγορά του Gimlet της Spotify σίγουρα θα βοηθήσει να κλειδώσει πιο πρωτότυπο περιεχόμενο στην υπηρεσία και θα μπορούσε να αντλήσει ανθρώπους από ανταγωνιστές όπως η Podcasts της Apple ή το Stitcher.