Η εποχή που αγόραζες ένα προϊόν και μπορούσες να το κρατήσεις και να το χρησιμοποιήσεις μέχρι να σταματήσει να λειτουργεί φαίνεται πως έχει περάσει ανεπιστρεπτί και ο αγοραστής νιώθει όλο και περισσότερο ανίσχυρος απέναντι στις αποφάσεις των εταιριών. Σε αυτό το κλίμα εντάσσεται και η απόφαση της Philips να αποσύρει την υποστήριξή της για το πρώτης γενιάς Hue Bridge. Για όσους δε γνωρίζουν, το Hue Bridge είναι ουσιαστικά η συσκευή που συνδέει τα Philips Hue φωτιστικά με το internet για να μπορεί ο χρήστης να ελέγχει από το κινητό του το φωτισμό του. Και εφόσον τα περισσότερα Hue προϊόντα δε λειτουργούν χωρίς το Bridge, μιλάμε για την πρώτη μεγάλη υποχώρηση που πρέπει να κάνουν οι χρήστες από όταν ξεκίνησαν την κυκλοφορία τους τα Hue προϊόντα το 2012.
The promotion is the offer the app made: to give me a “free” bridge 2 if I buy a really expensive bulb that I don’t want (colour changing E27). I can’t use that bulb, as I said, and in any case you’re actually out of stock!
— Victoria Parkinson (@VLParkinson) March 6, 2020
Πρακτικά μετά τον Απρίλιο, η συσκευή όχι μόνο θα σταματήσει να λαμβάνει αναβαθμίσεις, αλλά θα τερματιστεί και η πρόσβασή της στις online υπηρεσίες της Philips. Αυτό σημαίνει φυσικά πως τα online χαρακτηριστικά που βασιζόσασταν για να ελέγξετε το φωτισμό σας, όπως η Google Assistant, η Alexa και άλλα, δε θα είναι πλέον διαθέσιμα.
Να σημειωθεί ωστόσο πως τα φώτα σας θα συνεχίσουν να λειτουργούν σε τοπικό επίπεδο, αρκεί να είναι συνδεδεμένα στο ίδιο δίκτυο. Αν θέλετε όμως τα online χαρακτηριστικά θα πρέπει να προμηθευτείτε το Hue Bridge v2 το οποίο κυκλοφόρησε το 2015.
Το Hue bridge v1 δεν έχει πλέον τους πόρους για να εγγυηθεί την ανάπτυξη του συστήματος – από τη συμβατότητα και την ποιότητα μέχρι την ταχύτητα και την ασφάλεια – επομένως αποφασίσαμε να τερματίσουμε την υποστήριξη για αυτό. – Philips
Αν δε γνωρίζετε ποια έκδοση Bridge έχετε μπορείτε εύκολα να τα ξεχωρίσετε οπτικά. Το παλιό μοντέλο (αυτό που χάνει την υποστήριξη) είναι κυκλικό, ενώ το νεότερο είναι τετράγωνο.