Σε μια αναπάντεχη ανακοίνωση προέβη ο Rod Fergusson. Συγκεκριμένα, ο βετεράνος δημιουργός που μεταξύ άλλων εργάζεται εδώ και 15 χρόνια στη σειρά Gears of War, ενώ στο παρελθόν έχει εργαστεί μεταξύ άλλων στα Half-Life: Counter-Strike, Unreal Tournament 3 και BioShock Infinite, αποφάσισε να αφήσει πίσω του τη σειρά Gears.
Όπως ανακοίνωσε μέσα από τον λογαριασμό του στο Twitter, ο επόμενος σταθμός της καριέρας του είναι η Blizzard. Αναλυτικότερα, ξεκινώντας τον Μάρτιο, ο Fergusson θα αναλάβει την ηγεσία του Diablo franchise.
I began working on Gears of War over 15 years ago and since then, it has been the joy of my life. But now it’s time for a new adventure. I leave Gears in the great hands of The Coalition and can’t wait for everyone to play Gears Tactics on April 28. pic.twitter.com/Az5w0B631i
— Rod Fergusson (@GearsViking) February 5, 2020
Starting in March, I will join Blizzard to oversee the Diablo franchise. Leaving is bittersweet as I love our Gears family, the fans, and everyone at The Coalition and Xbox. Thank you, it has been an honor and a privilege to work with you all. pic.twitter.com/0FuO3RFYSQ
— Rod Fergusson (@GearsViking) February 5, 2020
Για την ιστορία, ο Fergusson έχει συνεισφέρει σε όλα τα παιχνίδια Gears of War, από όταν η σειρά ξεκίνησε το 2006. Από το 2014 είχε αναλάβει την ηγεσία της The Coalition, το στούντιο της Microsoft που έχει αναλάβει την επιμέλεια της σειράς. Υπό την καθοδήγησή του η Coalition κυκλοφόρησε τέσσερα παιχνίδια, τα Gears 4 και 5, το remake του πρώτου τίτλου της σειράς, καθώς και το Gears Pop. Μέσα στο 2020 αναμένεται να κυκλοφορήσει και ο strategy τίτλος Gears Tactics.
H Microsoft, αναγνωρίζοντας πως η αποχώρηση του Fergusson από το Gears μετά από 15 χρόνια σίγουρα εγείρει απορίες για το μέλλον του στούντιο και του franchise, παραχώρησε μια συνέντευξη στο GamesIndustry.biz, ξεκαθαρίζοντας την κατάσταση. Η εταιρία διαβεβαίωσε το κοινό πως δεν υπάρχει περίπτωση να κλείσει η The Coalition, ούτε φυσικά να σταματήσει η νέα ιστορία που ξεκίνησε με το Gears of War 4.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Matt Booty, υπεύθυνου των Xbox Games Studios, πατώντας εδώ.