music

Οι επί πληρωμή συνδρομές streaming μουσικής αυξήθηκαν κατά 32% το 2019 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, φτάνοντας συνολικά τους 358 εκατομμύρια συνδρομητές. Την αύξηση αυτή οδήγησαν προωθητικές ενέργειες και μειώσεις τιμών σε αναδυόμενες αγορές και προσφορές από παρόχους κινητής τηλεφωνίας, ενώ και αποκλειστικό περιεχόμενο προσέλκυσε κόσμο.

Το Spotify παρέμεινε για άλλη μια χρονιά η κορυφαία music streaming εταιρία, με τις συνολικές επί πληρωμή συνδρομές να καταλαμβάνουν το 35% της αγοράς, έναντι 19% του Apple Music. Η δεύτερη θέση όμως απειλείται από το Amazon Music το οποίο γνωρίζει ανοδική πορεία και βρίσκεται στο 15%.

Το Spotify διατήρησε την κορυφαία θέση με τη βοήθεια προωθητικών ενεργειών όπως το δωρεάν Spotify Premium για τρεις μήνες, μειώσεις τιμών και αποκλειστικό περιεχόμενο.

Αξίζει να σημειωθεί πως ενώ οι παγκοσμίου μεγέθους εταιρίες αυτές καταλαμβάνουν σχεδόν όλη την πίτα, τοπικές υπηρεσίες γνώρισαν άνθιση στις περιοχές που προσφέρονται, επικεντρωμένες σε τοπικό περιεχόμενο. Μερικές από αυτές είναι η Yandex Music στη Ρωσία, η Gaana η οποία είναι η νούμερο ένα υπηρεσία στην αγορά της Ινδίας, η Anghami στον αραβικό κόσμο και μερικές εφαρμογές της Tencent Music Group οι οποίες προσφέρονται στην αγορά της Κίνας.