Αν σας φάνηκε περίεργη η συνεργασία της Microsoft με τη Nintendo για το cross-play του Minecraft και την άφιξη του Xbox Live στο Nintendo Switch με παιχνίδια όπως το Cuphead, τότε η νέα συνεργασία του αμερικανικού κολοσσού θα σας αφήσει σίγουρα άφωνους. Η Microsoft ανακοίνωσε επίσημα πως θα ενώσει τις δυνάμεις της με την Sony για προσφέρουν cloud gaming εμπειρίες στους καταναλωτές.
Για την ώρα δεν είναι απολύτως ξεκάθαρο σε τι θα οδηγήσει αυτή η συμφωνία. Το αξιοσημείωτο είναι ωστόσο πως η Sony θα χρησιμοποιήσει το Azure δίκτυο της Microsoft για την cloud game streaming επόμενης γενιάς της, η οποία θα συνοδεύσει το PlayStation 5.
Παράλληλα, αφήνεται ανοιχτό το ενδεχόμενο οι δύο εταιρίες να συνεργαστούν για μια εξιδεικευμένη cloud streaming πρόταση που θα χρησιμοποιεί και το Xbox και το PlayStation.
Το δελτίο Τύπου που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα της Microsoft επισημαίνει:
Σύμφωνα με το μνημόνιο κατανόησης που υπέγραψαν οι συμβαλλόμενοι, οι δύο εταιρείες θα διερευνήσουν την από κοινού ανάπτυξη μελλοντικών λύσεων cloud στο Microsoft Azure για να υποστηρίξουν τις αντίστοιχες υπηρεσίες παιχνιδιών και περιεχομένου τους. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες θα διερευνήσουν τη χρήση των σημερινών λύσεων που βασίζονται στα Azure datacenters της Microsoft για τις streaming υπηρεσίες παιχνιδιών και περιεχομένου της Sony. Δουλεύοντας μαζί, οι εταιρείες στοχεύουν στην παροχή περισσότερων και βελτιωμένων εμπειριών ψυχαγωγίας στους πελάτες τους παγκοσμίως. Αυτές οι προσπάθειες θα περιλαμβάνουν επίσης τη δημιουργία καλύτερων πλατφορμών ανάπτυξης για την κοινότητα δημιουργών περιεχομένου.
Η συνεργασία αυτή δεν θα σταματήσει εκεί. Η Sony θέλει να ενσωματώσει τις AI καινοτομίες της Microsoft σε διάφορα προϊόντα της, ενώ από την άλλη η Microsoft ενδιαφέρεται για τους ημιαγωγούς που κατασκευάζει η Sony όσον αφορά το δικό της hardware.
Ο Phil Spencer, υπεύθυνος του gaming στην Microsoft, δήλωσε:
Είμαστε ενθουσιασμένοι για τις ευκαιρίες που βρίσκονται μπροστά μας με την Sony για να κυνηγήσουμε τις κοινές μας gaming φιλοδοξίες και να ευχαριστήσουμε τους παίκτες σε όλο τον κόσμο.
Η κίνηση αυτή έρχεται λίγους μήνες μετά την είσοδο της Google στην βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών με το Google Stadia και μόλις μερικές μέρες πριν την E3 2019. Σίγουρα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα και απρόβλεπτη περίοδος για το gaming.