Δεν έχω κάνει check in στο Valorant λίγους μήνες τώρα. Αλλά δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι η Riot δεν ξέρει τι να κάνει με τον Viper. Ο πράκτορας Controller με βάση τις τοξίνες ήταν πάντα μια αδέξια τακτοποίηση σε μια ομάδα. Λόγω του μοναδικού μηχανικού καυσίμου της και ένα επερχόμενο έμπλαστρο θα ξανασχεδιάσει ξανά τις ικανότητές της σε μια προσπάθεια να την κάνει βιώσιμη στο meta. Επί του παρόντος, η Viper μπορεί να τοποθετήσει επαναχρησιμοποιήσιμους τοίχους που εμποδίζουν την όραση και χειροβομβίδες, αλλά διαρκούν μόνο εφόσον έχει καύσιμο. Η διαχείριση του εναπομείναντος καυσίμου της μπορεί να είναι μια δουλειά όταν προσπαθείτε επίσης να συντονιστείτε με συμπαίκτες και να πυροβολήσετε ευθεία.
Για να κάνει την Viper να αξίζει περισσότερο τον κόπο, η Riot προσθέτει ακόμη περισσότερο δάγκωμα στα τοξικά της σύννεφα και κάνει τη χειροβομβίδα καπνού πιο ευέλικτη. Επίσης κάτω από το μικροσκόπιο είναι ο Yoru και το κυνηγετικό όπλο Bucky, και οι δύο από τους οποίους ο Riot είναι πιο αποτελεσματικός στις προβλεπόμενες καταστάσεις τους. Η αλλαγή του Bucky είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, καθώς το πρωταρχικό spread είναι πιο σφιχτό ώστε να ταιριάζει πιο κοντά με το alt fire.
Ακολουθούν οι καλύτερες στιγμές του patch 2.06 :
Viper
Τοξίνη (παθητική)
- Οι εχθροί που διασχίζουν το Vison Poison Cloud, το Toxic Screen ή το Viper’s Pit προκαλούνται άμεσα με τουλάχιστον 50 αποσύνθεση. Το επίπεδο αποσύνθεσης τους αυξάνει όσο περισσότερο παραμένουν σε επαφή με την τοξίνη.
- Ενώ βρίσκεστε στο cloud, η αποσύνθεση με την πάροδο του χρόνου μειώθηκε 15 >>>
- Όταν βγαίνει από το σύννεφο του Viper, η καθυστέρηση πριν από την ανάκτηση της υγείας μειώθηκε 2,5 >>> 1.5
Poison Cloud (Q)
- Μπορεί τώρα να αναπτυχθεί αμέσως κατά την παραλαβή, αλλά χορηγεί προσωρινή χρέωση αντί μόνιμης χρέωσης
- Εάν είναι ενεργό όταν πεθάνει ο Viper, το Poison Cloud παραμένει πλέον για 2 δευτερόλεπτα ακόμη, ή έως ότου εξαντληθεί το καύσιμο.
- Η απόσταση παραλαβής αυξήθηκε 200 >>> 400
Τοξική οθόνη (E)
- Εάν είναι ενεργό όταν πεθάνει το Viper, το Toxic Screen παραμένει σε λειτουργία για 2 δευτερόλεπτα πριν απενεργοποιηθεί
- Η απόσταση πλήρους τυφλού από τον τοίχο αυξήθηκε ώστε να ταιριάζει καλύτερα με την απόσταση τυφλού από την άκρη των καπνών
Snakebite (C)
- Ο χρόνος εξοπλισμού μειώθηκε 1.1 >>> .8
Yoru
Blindside (Q)
- Ο χρόνος ενεργοποίησης του φλας μειώθηκε 0,8 >>> 0,6 δευτερόλεπτα
- Η διάρκεια του φλας αυξήθηκε από 1.1 >>> 1.5
Gatecrash (Ε)
- Το Gatecrash δεν ανανεώνεται πλέον με σκοτώσεις και αναπληρώνεται κάθε 35 δευτερόλεπτα
- Η διάρκεια ζωής του θραύσματος Gatecrash αυξήθηκε 20 δευτερόλεπτα >>> 30 δευτερόλεπτα
- Το εύρος στο οποίο αποκαλύπτεται το θραύσμα Gatecrash από το stealth μειώθηκε 7m >>> 4m
- Τα οπτικά για το εύρος ορατότητας προστέθηκαν στο κινούμενο τμήμα
Διαστατική μετατόπιση (X)
- Μειώθηκαν οι τελικοί πόντοι 7 >>> 6
- Το Yoru μπορεί πλέον να επανενεργοποιήσει το Gatecrash ενώ βρίσκεται στο Dimensional Drift
Bucky shotgun
- Η κύρια σφαίρα πυρκαγιάς (αριστερό κλικ) μειώθηκε 3,4 >>> 2.6
- Μειωμένη εξάπλωση στο Alt-fire (δεξί κλικ) 3.4 >>> 2.0
- Ενημερωμένη καμπύλη ζημιών τόσο για την κύρια όσο και για την πυρκαγιά: 0m – 8m είναι 20dmg ανά pellet, 8m – 12m είναι 12dmg ανά pellet, πέραν των 12m είναι 9dmg ανά pellet
- Μειωμένη ποσότητα σφαιριδίων σε ένα δεξί κλικ από 15 >>> 5
Ενδιαφέρομαι πολύ να δω πώς αισθάνεται ο Bucky μετά από αυτήν την αλλαγή. Μου αρέσει η ιδέα να παραμείνω στη δημοφιλή λειτουργία alt fire του κυνηγετικού σώματος αντί να προσπαθώ να περιορίσω τη γκάμα του αρχικού σχεδιασμού από κοντά. Το μέσο εύρος πυρκαγιάς στο Valorant δεν είναι ιδανικό για την τρέχουσα έκρηξη του Bucky, οπότε είναι λογικό να το διαφοροποιήσουμε περισσότερο από το αυτόματο όπλο του Judge, αυξάνοντας τη γκάμα του.
Υπάρχει ένα άλλο tidbit στις σημειώσεις κώδικα που αξίζει να μιλήσουμε, όπως μια νέα επιλογή ήχου που ονομάζεται Head Related Transfer Function (HRTF) που επιτρέπει στους παίκτες να “εντοπίζουν καλύτερα άλλους παίκτες με βάση ορισμένους ήχους” χρησιμοποιώντας μετρήσεις του σχήματος και του αυτιού ενός ατόμου Μέγεθος. Η προεπιλεγμένη ρύθμιση χρησιμοποιεί ένα προκαθορισμένο σύνολο μετρήσεων που προειδοποιεί ο Riot “μπορεί να μην αισθάνεται φυσικά στην αρχή για όλους τους ακροατές ανάλογα με το πόσο στενά ταιριάζει το προφίλ με το δικό τους”, αλλά ενθαρρύνει τους ανθρώπους να το δοκιμάσουν και να δώσουν σχόλια.